Saturday, January 15, 2011

mcam2 jadik..


salam..alhamdulillah, syukur..
cz sekarang dah nak dekat kul 1 pagi..nampaknya hari ni dah nak berlabuh..tamatlah riwayat hari ni dan harapnya..esok lebih baik..
mata aku masih x ngantuk sbb banyak benda nak kena fikir..
Hari ni hari terakhir bole add kursus..
sgt2 la complicated bagi aku sbb byk jadual aku clash..
so, at last, aku decide drop Multimedia club and add Kelab DEBAT bahasa melayu..
cewahh..debat gitu..
dan sememangnya aku takut amek kelab ni..[ cz pengalaman xde]
xpenah2 aku berdebat..kalo debat x rsmi tu ader la..
huhu..mau longgar lulut aku berhadapan dengan budak2 debat..

**tapi kalo nak fikir +ve.. bagus ape amek kelab ni..bole blajr n timba pengalaman..bukan senang nak dpt peluang blajar debat..x gitu??

then story malam pulak,
tadi aku jalan2 kat karnival KARIB kat khar..banyak gerai yang jual macam2..
rambang mata aku..pening tengok bnyak sgt barang2..baju..makanan..
huh!! godaan cukup kuat..
tapi disebabkan duit PT x masuk lgi..kena berpada-padalah kalo nk berbelanja kan?
tp aku x tipu..mmg aku excited bila tengok byk baju-baju muslimah yang lawa2..+murah2..
x tahan betul..
tapi akhirnya, aku decide nak beli makanan utk badan dan otak aku..
makanan yang baik utk kesihatan aku..lagipun aku ni masih student..

so,aku pn belila kismis..

keluaran HPA..dijamin halal..
RM 10 je..
pastu jalan2 lagi nampak susu kambing HIGOAT pulak..
haa..dah lama aku cari susu kambing..cz bnyak sangat khasiatnya..
tapi ramai kita2 ni suka minum susu lembu..walaupun kita semua da tahu khasiat susu kambing 2x ganda daripada susu lembu..

RM 29..dalam ni ada 15 paket..
nk tahu sedap ke tak kena try dulu..

 ok lah..miss seniora undur diri dulu..esok ada kelas pagi2 lagi..
assalamualaikum..





No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com