Monday, January 03, 2011

datang KHAR

Alhamdulillah,sampai jugak aku kat Kolej tercinta,Kolej harun Aminurrashid,(KHAR)..2hb Jan 2011 aku dftar tuk sem 2..rase cam sekejap je masa berlalu..pagi2 lagi aku sampai sana,dalam 7.30 pagi sampai, bekfes lu kat kedai mamak depan kolej..memandangkan perut da lapar,makan lu roti canai..then,kul 8 lebih2 skit, aku beratur amek kunci..makk aii..pnjang bebeno beraturnya..xpela..asalkan dapat masuk bilik..x sabar nk landing2..kih3
sem ni aku dapat blok 1 aras 5..Fuhh!naik lagi setingkat dari sem lepas..x sempat nk rehat, angkut barang pulak kat stor..1 luggage besar+1 paperbag besar aku angkut sengsorang jer..naik tangga pulak tu..memang penat hanya Tuhan je tau..huhu..x kesahla..yang penting sume da beres..okla,miss seniora nk rehat lu..wassalam..

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com