Monday, January 03, 2011

diary lama..

salam..hari ni aku kelas sejam je..8-9 pagi..balik kelas da x tau nak buat ape..nak tido,dah kemas katil..sayang nk kedutkan cadar..kikiki..
huhu..online la kejenya..bukak fb..x de ape nk buat..boring dah skodeng profile orang..
pastu, dah x de keje sgt nak buat..aku kemas2 barang2 dalam kotak..susun buku-buku semester lepas..tengok2 ape yang patut..nak dijadikan story..sambil kemas2..jumpa diary tahun 2010..belek-belek diary lama..sonok gak bila baca balik..
tgk diary bertarikh 12 Dis 2010..kira x dela lama sangat..dalam beberapa minggu lepasla..
time tu aku agak terkilan..


masa tu aku telah sakitkan hati seseorg..
skang ni..aku pn dah tak tahu nak buat apa lagi..
hari tu aku da mintak maaf..
tapi x tahula dia maafkan ke x..
hati orang..manala kita tahu..dia mintak tempoh untuk dia pulih balik..
maybe bagi dia..besar sgt kot aku punya kesalahan..
ntahla..aku pn da pening nak fikir..up to him..
nak maafkan ke tak..yg penting aku da ikhlas mintak maaf dan da explain apa yg sepatutnya..
agaknya dia marah bebeno la kat aku ni yer..
message kat fb pn x reply..
aku mintak maaf pn wat dekk je..
susah betul aku nk terserempak online sekali ngan dia..
nway..kalo dia ada baca aku punya blog ni..
aku nk mintak maaf(x10)





lucu plak baca diary ni..
agaknya aku yg terover pikirkan hati dia..
lebih2 pulak aku..
kdg2 aku pikir..
dia wat selamber je..
aku yg penat2 pk..
manala tau..
takut mati xsempat dia nak maafkan aku..
huh!!
WATEVER!


**x kesah publish diary sndirik..cz pasni aku berkira-kira untuk bakar yg lepas2..

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com