Monday, January 10, 2011

International Year of Chemistry 2011



 



Assalamualaikum and good morning to all..
alhamdulillah, syukur kepada Allah kerana telah memudahkan segala urusanku hari ni..
segala urusan add drop pn da settle..
Dan hari ni juga aku berkesempatan jumpa penasihat akademik aku merangkap my chemistry lecturer for this semester, Pn Faridah binti Yusoff..
memandangkan pn faridah tu penasihat akademik, maka hari ni aku dapat motivasi dan nasihat percuma drpd beliau..tidak dijual di pasaran!! kira special edition laa..
nasihat punya nasihat,borak pnya borak, pn faridah tanyala aku amek ko-ku apa untuk dis sem..so, aku ckpla amek kelab Multimedia.. Bcoz of dat, maka aku pun disuruh buat blog utk chemistry..
fuhh..aku cakapla aku da ada blog..p xdelah khas utk chemistry subjek..
makk aii..kantoi aku..
dan sebelum aku keluar dari bilik beliau, aku dapat assgment special pulak..
assgment tak rasmi suh promote kat kengkawan especially students AT16..dan yang amek chemistry..
Bahawasanya tahun 2011 adalah " INTERNATIONAL YEAR OF CHEMISTRY "..

** for ur information, under the unifying theme “Chemistry—our life, our future,” IYC 2011 will offer a range of interactive, entertaining, and educational activities for all ages. The Year of Chemistry is intended to reach across the globe, with opportunities for public participation at the local, regional, and national level.

** selebihnya, korang boleh klik di sini.
** dan aku dah attach 1file about dat

** Get more information about chemistry here:

visit :  American Chemical Society (ACS)

1 comment:

 

Template by BloggerCandy.com