Saturday, January 08, 2011

bile jarang bersenam..

Assalamualaikum..
Ya Allah, ya rabbi..
penat cam nak mati..
uwaaa....
penat beb..
penat sgt3..
penat yang amat..
penat tahap cipan..
penat tahap dewa..
penat tahap gaban..
haaa..ape lgi kategori penat..sume aku taruk kat cni..
utk mengukuhkan bukti bahawasanya 
aku memang penat!!
mana taknye..
hari ni dahla sepatutnya cuti..tapi disebabkan ada kelas ko-ku..
2 kelas pulak tu..
kelas kul 8 hgga 10 ialah kelas kecergasan dan kesejahteraan hidup..
bunyi cam sejahtera je hidup kan..
tup2..kul 9 kena lari2 kat padang..fuhh!! semput aku dibuatnya..
main kejar2 pulak..
almaklumla, aku ni jarang nak bersenam or jog petang2..nak naik tgkat 5 pun naik lif..so, kuranglah exercise..mana x letih..lari2 sket pun da letih..
then, lepas 2 jam duk kat padang..aku ada kelas bola tampar lak 2jam lagi..dari kul 10 pagi sampai kul 12tgh..makk aii..kena pusing court pulak 5 round..nasib baek cuaca ok..x panas..
kalo x..bole pengsan aku kat situ..huhu..air x bawak..dah la bekfest biskut kering je..


**sabor je laa..pasni aku berkira-kira utk drop salah satu jam kredit tu..niat nak amek multimedia..
xdela berpeluh sgt..cuma gna otak je..huh..tapi tengokla dulu..kalo full,xbole la nk join..

**terpaksa tabah menghadapi utk habiskan sem ni..
uwaa..tolong!!!


uwaaa...


k lah,miss seniora nak rest jap..

:: wassalam ::

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com