Thursday, March 13, 2014

Buat si cantik Luqluq


Aku bukan berada dalam sepatu mu
Sejujurnya,aku tidak rasa
Bila mana batu kecil menyakiti kakimu.

Yang termampu.
Doa kuiring.
aku harap kau tidak akan pernah rasa terasing.
Jangan pula di perhimpunan agong nanti,
kau tuntut saman hadapan Tuhan,
kerana aku tidak pernah niat utk tinggalkan.
Kerana aku cuma ingin berpimpin tangan denganmu.
Ke syurga kita seiring berjalan.

Aku bukan dalam sepatu mu.
Aku tak rasa batu kecil yang menggangu perjalananmu!
Apa yang aku tahu, aku ingin satu gerabak denganmu..
mencari kasih cinta Agung!
kukuhkan hati,kuatkan iman..moga kau terus ke depan..
Cuma satu pesan aku,
Ingat 1 benda,
AKU SAYANG KAMU SAHABATKU.


Dear Allah,
I don’t know of all challenges my beloved persons are facing.
But YOU know everything.
I hear their silence,
YOU hear their plead.
I see their laugh,
YOU see their tears.
I see what they give,
YOU see what has been taken from them.
I see their joy.
YOU see the scars in their soul.
So,
Please ALLAH,
Give them strength.
Bless them in future.
Abundantly,embrace them with RAHMAN and RAHIM.
Thanks ALLAH for those things

Thanks ALLAH for everything.

1 comment:

 

Template by BloggerCandy.com