Tuesday, December 30, 2014

Ma, nak balik.. :'(



"Titipkan rindu dalam doa-doa.
Maka ketika ia datang beribu kali,
 beribu kali pula doa itu dipanjatkan."
_Tere Liye


Masa yang selalu 'mengejar'.. Dan setiap kali itu aku rasa sesak..
Dalam hati tetap gentar dengan suatu rasa itu!!!
Takut luar dari biasa..
Moga terampun dosa.

Dia itu maha menghitung..
Moga dosa2ku terampun..
Yang dilakukan dalam sedar mahupun luar dari kesedaran..
Yang aku lakukan penuh sengaja atau tidak..
Yang aku lakukan dalam terang mahupun bergelap.
Sungguh! DIA maha melihat..

Aku rindu mereka saat ini..
Moga mereka juga merindui aku suatu saat nanti..
dan titipkanlah rindu itu dalam doa doa..

Tahun yang bakal melabuhkan tirainya..
memaksa aku menghabiskan tulisan tulisanku yang terakhir..
Ingin saja aku tulis panjang panjang..
Agar dapat aku titipkan pesanan untuk seorang demi seorang..
Yang aku cintai kerana Tuhan..
Mungkin di lain kesempatan.



No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com