Sunday, September 16, 2012

special entry..




semanis namanya..
manis jua orangnya..
seindah wajahnya..
indah jua akhlaknya..
sepanjang perkenalan aku dan dia..
suatu kenangan yang indah..
tutur bicaranya penuh terkandung nasihat..
kata2nya penuh hikmah..
sentiasa memberiku semangat.. 
menberiku harapan..
dia lincah..
aktif kesana kemari..sebagai ibnu haraki..
cukup aku kagumi dirinya..
dia tegas..tegas pada tempatnya..
dia garang..garang kena caranya..
dia lembut..lembut budi bahasanya..
jujur aku kagumi..
seorang insan yang menjadi mentorku..
seorang anak yang taat ibu bapanya..
seorang sahabat yang setia pada kawan
dalam bersahabat sekali lagi aku kagumi..
kerana dia banyak berkorban buat sahabatnya..
tanpa hiraukan kebajikan dirinya..
merentasi negeri menziarahi keluarga2 sahabat..
tanpa hirau nilai wang dan cuti..
sekali lagi aku kagumi..
seorang insan berjiwa kental..
seorang yang tabah dikala ditimpa musibah..
seorang yang segera bangkit dikalanya rebah..
Allahurabbi..
cantik ciptaanMu..
kau menjadikan masalah baginya indah..
kau jadikan ujian baginya ketenangan..
aku memuji kebesaranMu..
kerana ada insan yang hebat sepertinya..
tidak lain tidak bukan Nor halawati binti zulkifli
duhai ukhtiku sayang..
aku sayang padamu kerana NYA..
akhirul kalam..
sanah helwah ya Ukhti..
moga beroleh keberkatan..
may Allah grant ur wishes and du'a..
kullu 'am enti bikhair :)

p/s : tiada yg special mampu ku sediakan kecuali berdoa semoga dpt berkawan sampai ke syurga :)syukran 'ala kulli haal..

ikhlas..
wniwmd


No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com