Wednesday, March 09, 2011

Pesta Buku dan Informasi 2011



Assalamualaikum w.b.t
Alhamdulillah,syukur kehadrat Illahi kerana dengan inayahnya program Pesta Buku dan Informasi 2011 telah berakhir dengan jayanya..selama 6 hari iaitu pada 1 mac- 6 mac semua ajk pelaksana program berhempas pulas menjayakan program tersebut..memang memenatkan but pada kami itu x penting coz at the end kami berpuas hati dengan program yang telah dijalankan..

ceh2..kononnya ade planner..

Syukur yang x terhingga apabila semuanya sudah berjaya..walaupun jadual harian yang da tersedia pdat, tapi..setiap hari kami perlu meluangkan masa untuk menghadirkan diri dalam semua slot dan terpaksa korbankan masa tidur sampai 3, 4 pagi.. tapi hasilnya memuaskan hati..
Memang tak boleh dinafikan..saya sendiri memang teruja utk ikut serta bagi setiap slot..dari first day iaitu hari slase..majlis pembukaan dan juga bicara santai yang disampaikan oleh personaliti astro oasis..ust zulkarnain..da next day pulak..ada forum perdana ehwal islam..dan panel jemputan ialah ustz norbahyah dan ust wan akashah..memang best..untuk hari esoknya persembahan daripada kumpulan Rabbani..memang mantapla..best sangat2..next day ialah slot kupasan novel Qasidah Untuk kekasih..
Malam seterusnya..slot bersama Akhil hayy..dia dtg bersama isteri tercinta..Waheeda wassini..sempatla jgak aku bergambar dngan dia..salam+autograf sume..first time tengok dari dekat..
Then hari terakhir ialah majlis penutupan dan persembahan istimewa dripda kumpulan Far east..yang saya paling suka lagu ahlan bina’ dan menanti di barzah..dengar secara live memang lain..aura lebih terasa..habis persembahan sesi autograf..huhu..thanks a lot kepada kamal coz sudi tolong amekkan autograf tu ye..jasamu dikenang..hehe..

Macamana??memang best kan..tu Cuma sampingan je..actually program nie lebih kepada pengisian ilmiah..nama pun pesta buku kan..of coursela tema pun berkaitan ngan ilmu “cetusan ilmu menjana pendidikan”..sepanjang program selama 6 hari..banyak gerai2 buku yang ada..aku pun beli jugak 2 buah buku..yang satu tu tajuknya “untukmu wanita” dan yang ke2 “hidup sekali manfaat selamanya”..

begitu banyak buku..2 je aku beli..

tolong kwn aku jaga gerai jap

aku suka button badge tu..


tgh wat cover file utk bgkel..
sebelum slot berlangsung..smpt lgi posing
thanks bro hamzah..
ajk logistik yg kepenatan..
k. onechan pun turun padang!

Sekali lagi aku bersyukur sgt2 kerana sumenya da selesai..untuk program pesta buku ni..aku jadi pengurus slot bagi bengkel penulisan blog..setelah menghadapi pelbagai liku dalam gerak kerja sebelum program..akhirnya slot ni berjalan dengan lancar dan jayanya..thanks a lot kepada Su..sbb jadi penyelaras yang baik utk zati..n terima kasih kepada Bro Hamzah dari team Langit Illahi dan kawannya kerana sudi datang dan memenuhi jemputan sebagai penceramah bagi pengisian bengkel penulisan blog tersebut..segala ilmu yang disampaikan akan saya aplikasikan dalam blog saya akan datang..

akhir sekali..aku ingin mohon maaf kepada semua ats segala kekurangan saya sebagai salah seorg ajk pesta buku..almaklumla saya budak baru belajar..insyaAllah pada masa2 akan datang..pengalaman ini berguna utk mematangkan saya..
thanx a lot..

3 comments:

  1. t, mu realisasikn doh gpo mu oyt ktku dlu..
    manusia boleh berubah.. keep it up my dear!
    proudly.....

    ReplyDelete
  2. @soly..mmg best pun..wpun penat..we njoy it..
    @sueyaya..alhamdulillah..moga aku istiqamah..:)

    ReplyDelete

 

Template by BloggerCandy.com