Tuesday, March 29, 2011

DPNC ke 8

Assalamualaikum wbt..

Post entry baru lagi?
hari2 post kan..
xpe..memandangkan saya baru siap 2 assignment, x kisahla nk post jugak pn kan? Hehe..

Nway..nk berkongsi rasa berkongsi cerita..

Alhamdulillah, syukur sgt2..cz da selesai satu program yg bole dikatakan agak besar bagi saya..
Program DPNC( Debat Piala Naib Canselor kali ke 8, 2011).. yang berlansung selama 2 hari..DPNC kali ni adalah antara program yang berprestij kerana telah menggabungkan 5 bahasa iaitu Debat bahasa Melayu, Inggeris, Arab, Tamil dan juga Debat bahasa Mandarin.. 


Hari pertama, telah berlansung debat peringkat saringan di Proton City, dan hari kedua peringkat suku akhir, separuh akhir dan juga FINAL..
Bersyukur kerana saya berpeluang menimba pengalaman yg amat berharga untuk sama –sama bekerja untuk menjayakan DPNC ni..

Debat peringkat saringan..


hari pertama- di proton city..
sesaje nak amek gmbar ni..hehe
sekitar kawasan proton city..

AJK pelaksana.. a.k.a kuli belakang tabir..
dari kiri : Zul, Laurina, Zati, Yus..

Menang tanpa bertanding..hehe :p
penghargaan buat pendebat sekalian~

Kepada semua rakan2 dri Ko Debat Bhsa Melayu dan kelab Debat UPSI..tahniah smua n tq jugak buat kak Nora sbb byk beri tunjuk ajar pada saya..
Sekalung penghargaan dan tahniah buat pendebat bahasa melayu dari kolej Ungku Omar kerana berjaya menjadi johan peringkat akhir..Kepada pendebat khar, jangan sedey2..tahun depan ada lagi..

15 comments:

  1. wah..hebatnya debat 5 bahasa..kagum2 :)

    ReplyDelete
  2. waaa..seronoknye jadi dia..:)

    ReplyDelete
  3. aisyah: sy pun teruja bila tengok..tp yg bhs arab, melayu, english phm lgi..time bahasa mandarin n tamil..satu pun x paham..hehe

    ReplyDelete
  4. amny : mmg seronok..kalo hbt cam diorang kan..sy pn teringin..

    ReplyDelete
  5. ko masuk ke debat upsi...
    wah dalam diam ko ea....
    tahniah la ea...hebat berdebat jugak ko nie kan....

    leh la ko ajar aku debat pasnie....

    ReplyDelete
  6. hehe..ko debat je..
    hebat pebende nya..
    debat x rasmi bole r aku ajr..kih2..

    ReplyDelete
  7. tahniah kepada yang berjaya dalam pertandingan debat tu? n nice blog

    ReplyDelete
  8. @ betulkah cara hidupku a.k.a. shamim: betul ape?mmg hakikat aku x hebat dalm dunia debat..huhu..msih belajar~ :)

    ReplyDelete
  9. Dulu pernah dtg ke Proton City.. Bkayak.. hehehe..
    Sukan antara U..

    ReplyDelete
  10. @ EB..owh..best jgk bkayak.. pljr U mmg sllu wat aktiviti kat sana..

    ReplyDelete
  11. Wah, baru hari ni saya baca entri ni.
    Thanks sebab banyak bantu akak ya sayang :)
    Dan, selamat menjalankan tugas sbg JMK ya. Mabruq :)

    ReplyDelete
  12. Wah, baru hari ni saya baca entri ni.
    Thanks sebab banyak bantu akak ya sayang :)
    Dan, selamat menjalankan tugas sbg JMK ya. Mabruq :)

    ReplyDelete
  13. hehe..tq akak..sy yg ptut tme kasih..akak bnyak tolong saya.. :)tq

    ReplyDelete

 

Template by BloggerCandy.com