Friday, February 25, 2011

moga lect kami oke2 je :)

salam wbt..
hari ni..bangun awal..p pegi klas lewat..dah la report chemistry x siap lagi..
bnyak tol mslah ngan aku ni..


hari ni..first time dlm idup..aku tgok org sawan..
merangkap lecturer kimia aku dan juga PA aku..Pn.Faridah Yusoff..

meh nk citer sket..tadi..elok2 je kiteorang dalam kelas time lecture kimia..
tup2..lagi setengah jam nk abis kelas..puan tibe2 je shaking..sume badan n kaki kejang2..macam orang stroke..
mulut puan berbuih2 +berdarah macam org yg kena racun..takut siot aku tengok..
n aku n kawan2 angkat la puan turun tgkat bwh..huh!! seriously..x taw nk wat ape time tu..panic!!
pastu kol org pusat kesihatan..lmbat benor nk dtgnya..last2..ade pakcik a.k.a salah sorang pekerja kat situ volunteer nk tumpangkan puan nek keta dia..alhamdulillah..time2 genting camni ade insan yang prihatin membantu..

pastu smpi je kat pusat kesihatan UPSI..puan dah x sedarkan..pengsan mungkin..then, Doc check ape2 yg ptut..masukkan oxygen..check darah sume..blood pressure sume..

puan kena sawan..tu doc yg ckap la..aku pn x tau sgt sal2 pyakit ni..pastu puan ade asma n puan pun da memang ade jntung berlubang..Oh my God..kesian puan..patutla dia slalu semput je dlm kelas..Alhamdullah..After bbrapa kali kol suami dia, akhirnya suami puan dtg amek..

nway..kami student AT 16 n AT13..mendoakan kesihatan puan..moga puan baik2 aje..n cepat2 sembuh..amin..

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com