Saturday, November 27, 2010

x suka phySICK



Dah 3 paper berlalu..tinggal lagi 4 paper untuk final xm..tapi..sakit sungguh hati..kpala rse cam nk pecah..jiwa kacau..huhu..sungguh x tenang aku rse..al kisah malam sebelum aku nk amek paper physics..rase cam x sedap hati jer..
naluri aku kuat mengatakan yang paper Physic esok susah..btul ke tak jangkaan aku..wait n see je la esk..
n esok pagi lak..walaupun bgun awal nk mampus..kononnya nak refresh apa yang aku baca malam tadi..tapi hati pulak x tnang..tahap berdebar aku dah tahap gaban..huhu..
tapi tetap wat muka 'cool' menuju ke dewan peperiksaan untuk jawab physic..
then,baca doa byk2 sebelum bukak kertas.. buka page 1st ok je lagi..jwbla dlu objective Questions 20 soklan..
pastu,perh..masa pn x byk..tapi aku kena jwb lagi 6 soalan untuk subjektive qustion..perh..soalan susah cam nk mati..telan air liur aku..uwaaa.....nk nangis yang amat rasenya..
knapa la soalannya susah gler2..x mampu aku nk jwb..
n walaupun dwan xm tu ade air cond tapi aku tetap rasa panas..
sape nk tolong aku??
sume yang aku baca n aku buat latihan cam dah x berguna dlm dwan exam..tolong..aku dah blank..
then aku tarik nafas..slow2..aku jawab jgk satu persatu soalan yg susah tu..masa 2 jam berlalu pantas..TIME's Up.. ltak pen dan kertas..tidak dibenarkan menulis lg..
uwaa...sebelum pass up kertas physics..aku hanya mampu berdoa yang aku x kan repeat paper..
Amin..tu je yang termampu aku buat..aku dah usaha dan berdoa,selebihnya aku bertawakkal je..

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com