Tuesday, November 30, 2010

hhuuu..no mood today :(

Bru nk mulakan hari ni ngan senyuman..tapi tbe2 brubah pulak kepada hari yg xde mood..nk jdikan cerita..malam td tiba2 prut aku berbunyik..ntah nape..baru jer mkan nasi kerabu sebungkus..perut tong gas ke aku nie??..n bukan stakat lapar.. p prut aku sakit yang amat..then, time2 sakit perut..sempat lg nk on9..
opss..bru online dah ada org chat kat YM..ohh..kuingat sape yg chat..rupanya si dia..mr R..hehe..berbunga2 hati aku..kui3..bru je nk luahkan yang aku ni sakit..tapi tup2 dah kena marah sbb ONLINE.. almaklumla..aku kan tgh xm..boleh lgi nk bazirkan masa..dahla xm lg 4 paper..perh..sakit ulu hati aku dibuatnya..bru nak ngadu dah kena marah..uwaa..
malas nk layan..tiba2 aku jadik sensitip..n time tu jgak line internet x bape clear..fuh..tensionnya..x sempat sign out lg dah ter OFFline sendirik..
ahh lantakla.. n malas nk try..n try again..biar je camtu..then tet tet..msg sampai..aku ingatkan si Dia nk mintak maaf..rupa2nya MARAH aku sebab offline without saying anything..huh..mamat nie mmg nk kena ngan aku kan..sakitnya hati..sakit sgt2..lgsung aku x reply msg tu..
sory bro..NO MOOD 2DAY.. :(


** nk marah pn ader

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com