Saturday, August 22, 2015

tak kenal maka tak Kesah!


Tak kenal maka tak kesah! Tu pinjam ayat Arraffie kjap.


Ada seseorang cakap...
" masa 1st jumpa zati ingatkan zati sombong!"
" masa 1st jumpa zati ingatkan zati pendiam"
" masa 1st jumpa zati ingatkan zati pemalu.."huaahaha..sesungguhnya saya memang seorang pemalu *blushing

" masa 1st jumpa zati ingatkan zati kerek"
" masa 1st jumpa zati ingatkan zati garang " Yes I am. kekadang boleh bertukar jadi drakula mahupun raksasa. AWAS!

Kesimpulannya, kita takkan kenal orang tu even bertaaruf selama 10 tahun sekalipun.
kenal sikit demi sedikit.
Mungkin hari ni kau nampak aku pendiam. esok aku jadi talkative
mungkin lusa kau nampak aku ting tong..
minggu depan mungkin aku sopan santun..
bulan depan mungkin aku jadi perempuan melayu terakhir.
tahun depan mungkin aku jadi perempuan melayu terawal.
siapa tahu?

dan diri sendiri pun masih confuse dengan diri sendiri.
kerana aku pun tak kenal siapa aku.. melainkan hanya pencipta aku yang kenal who exactly I am!
understengg??

dan yang aku paling tahu. Aku seorang yang degil. (baca : baik hati)
dan maaf juga, terkadang aku terlalu direct dan outspoken, terkasar bahasa sehinggakan bakal, sedang, telahpun mengguriskan hati mana2 pihak..

So, salam maaf seribu ampun.. bagi yang berada disekeliling saya dan juga kepada orang2 yang jauh dimata dekat dihati (ececeh) yang ada terasa dengan saya.

sekian,
salam perfume mewangi..
^_^


No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com