Saturday, June 30, 2012

Api neraka lagi panas!





Bismillahirrahmanirrahim..
In the name of Allah, the most Gracious and most Merciful..
Allahummasolli a'la Muhammad..peace be upon him..


hurm..lama sudaa x update blog..
asyik2 draft je..x di publish entry baru..
xpela..
yang penting hari ni aku dapat satu pengajaran..


hihi..hari ni kononnya aku masak..tengah asyik masak x perasan yang aku terpegang kuali panas..
serius..panas sgt3..hoho..habis jari2ku bengkak..jadi jari separuh masak..
uii..pedih.. T_T..


hoho..Allah tegur direct!!
ya..
Allah tegur direct..dah sakit.serius.


panas kuali baru sikit..aku dah rasa pedih sgt2..
belum lagi jari aku terbakar..
tu pun baru jari..
x ter imagine betapa panasnya lagi api neraka..mohon dijauhkan..


"Our Lord ! we have sinned against ourselves and unless You grant us forgiveness and bestow Your mercy upon us ,we shall most certainly be lost"
(Al-A'raf :23)

Allahu Rabbi..
syukur.syukur.syukur..
dianugerahkan kesedaran itu..koreksi diri..muhasabah diri balik..mungkin hari ni terlalu banyak bergelak ketawa..terlalu banyak bersuka-suka..
sampai jadi lagha..
Astaghfirullah..
moga diampunkan segala dosa2 kami 


No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com